
Jorjan Jorritsma
Een stevig fundament is de basis van alles en ik hou ervan om een goed fundament te bouwen. Daarnaast heb ik een passie voor marketing en sales. Marketing is een heel breed aspect, er zijn tal van mogelijkheden en het is de kunst om de mogelijkheden te benutten die het meest interessant en renderend zijn.
Voor mijn ondernemersavontuur was ik werkzaam in het new business team van ABN AMRO.
Niels, met wie ik samen het bedrijf run, ken ik al sinds mijn jeugd. Destijds waren we beide fanatiek met schaatsen bezig. Niels was een sprinter, ik een stayer. Niels is goed met tekst, ik ben goed met cijfers. Niels is meer gericht op marketing en ik meer op sales.
Zo werkt ook onze rolverdeling in Flowhub. Doordat we elkaar goed aanvullen, kunnen wij samen met het Flowhub team een optimale strategie formuleren en implementeren voor onze klanten. De mooie resultaten die we behalen zorgen ervoor dat ik ieder dag met veel plezier naar mijn werk ga.

"Analytisch en Ambitieus"
Artikelen van Jorjan

De complete sales funnel handleiding voor het bouwen van een funnel in 2022
Een sales funnel is een veelgebruikt woord als het gaat over het verbeteren van de online marketing strategie. Maar, wat is een sales funnel nou

Wat is het verschil tussen SEO en SEA?
Wanneer gesproken wordt over marketing komen de termen SEO en SEA al snel naar voren. Maar wat houden deze termen in? En hoe bieden zij

De B2B customer journey: Ontwikkel je eigen klantreis in 5 stappen
De term customer journey is een veelgebruikt begrip in de marketingwereld. De letterlijke vertaling van de customer journey is de klantreis. Een B2B customer journey
De Flowhub Formule
Wil jij ook structureel meer klanten uit jouw website?
Samen gaan we voor een succesvolle digitale strategie.

Jorjan Jorritsma
Sales & Eigenaar