
Jorjan Jorritsma
Een stevig fundament is de basis van alles en ik hou ervan om een goed fundament te bouwen. Daarnaast heb ik een passie voor marketing en sales. Marketing is een heel breed aspect, er zijn tal van mogelijkheden en het is de kunst om de mogelijkheden te benutten die het meest interessant en renderend zijn.
Voor mijn ondernemersavontuur was ik werkzaam in het new business team van ABN AMRO.
Niels, met wie ik samen het bedrijf run, ken ik al sinds mijn jeugd. Destijds waren we beide fanatiek met schaatsen bezig. Niels was een sprinter, ik een stayer. Niels is goed met tekst, ik ben goed met cijfers. Niels is meer gericht op marketing en ik meer op sales.
Zo werkt ook onze rolverdeling in Flowhub. Doordat we elkaar goed aanvullen, kunnen wij samen met het Flowhub team een optimale strategie formuleren en implementeren voor onze klanten. De mooie resultaten die we behalen zorgen ervoor dat ik ieder dag met veel plezier naar mijn werk ga.

"Analytisch en Ambitieus"
Artikelen van Jorjan

Wat is retargeting en hoe gebruik je het?
Retargeting is een veelgehoorde term in marketing. Maar wat is het? In dit artikel leggen we uit wat retargeting is en hoe je het gebruikt.

Doelgroep analyse: Een essentieel onderdeel + Het 4 stappenplan
Een doelgroep analyse is een essentieel fundament voor een goede online strategie. Voordat je klanten gaat werven, is het belangrijk om te weten wie je

Leads opvolgen: 3 essentiële tips om nooit meer een saleskans te missen
De manier van leads opvolgen is in de afgelopen jaren sterk veranderd. Er zijn steeds meer digitale mogelijkheden voor effectieve opvolging. Door het Coronavirus zijn de veranderingen in het moderne zakelijke
De Flowhub Formule
Wil jij ook structureel meer klanten uit jouw website?
Samen gaan we voor een succesvolle digitale strategie.

Jorjan Jorritsma
Sales & Eigenaar