
Niels Olivier
Ik hou ervan om aan een marketing strategie te bouwen die onze klanten langdurig helpt en rust geeft. Een fluctuerende verkoop zorgt bij veel bedrijven voor voortdurende onrust. Terwijl dat niet nodig is. In 2018 ben ik begonnen met het ontwikkelen van een marketing methode die zorgt voor een consistente aanwas van leads. Met als resultaat de Flowhub Formule. Deze aanpak brengt de rust weer terug en zorgt ervoor dat je kunt focussen op je kernactiviteiten.
Voor mij is marketing een hobby. Er is altijd iets nieuws te bedenken. Maar daarnaast heb ik nog tal van andere hobby’s. Zo draaide mijn jeugd volledig om het schaatsen. Tijdens het WK Junioren in Japan heb ik Jorjan ontmoet. Inmiddels spendeer ik mijn sportieve uurtjes op het voetbalveld. Elke zondag trap ik, samen in een team met Rob, een balletje op de dorpsvelden.

"Strategisch en Resultaatgericht"
Artikelen van Niels

Het nieuwe klantreis model van Google: ‘The messy middle’
Het ontwikkelen van een accuraat klantreis model is de afgelopen jaren een hot topic voor veel onderzoekers. Er zijn verschillende modellen waarin onderzoekers het aankoopproces

Adverteren in Google tijdens de #coronacrisis: 3 tips
Om als ondernemer de coronacrisis te overleven, zul je al snel geneigd zijn je kosten flink te willen drukken. Vaak zijn de marketinguitgaven dan een van de kostenposten die onder

Timeular review: Automatisch uren bijhouden
Ik ken weinig mensen die uren bijhouden en uren schrijven leuk werk vinden. Sterker nog: In veel gevallen is het één van de vervelendste dingen
De Flowhub Formule
Wil jij ook structureel meer klanten uit jouw website?
Samen gaan we voor een succesvolle digitale strategie.

Niels Olivier
Eigenaar en Funnel specialist